1. Ha szünetet tartasz, a telefonodra is mondj nemet! A közösségi media helyett inkább sétálj egyet a munkahelyed környékén, vagy lazíts egyet egy közeli parkban, hogy valóban magadra koncentrálj!
  2. Készíts teát! A sokadik kávé helyett kapcsold be a vízforralót és főzz egy zöld teát! Már az elkészítése is kikapcsol, nem is beszélve a tea aromaterápiás hatásairól!
  3. A hangok világa ezer csodát rejt! Tedd fel a fejhallgatód, indíts el egy klasszikus zenei válogatást vagy bármi mást, ami kikapcsol és engedd, hogy átjárjon a zene ereje!
  4. Igyál sok vizet! Már annyi is segíthet, hogy elszakadj a munkával kapcsolatos gondolataidtól, ha elsétálsz a konyhai vizesballonig és megtöltöd a poharad vagy kulacsod.
  5. Készíts friss salátát! Könnyen relaxálhatsz pár percig, ha te magad kevered össze a friss zöldségeket.
  6. Legyen az ebéded is stresszűző! Sok más mellett a teljes kiőrlésű gabonák, az avokádó, vagy a halak közül a makréla és a lazac is sok magnéziumot tartalmaz, ami segít könnyebben venni az akadályokat – így lazítani is könnyebben fog sikerülni.
  7. Nézegess képeket vagy videókat a legutóbbi utazásodról! A szép emlékek egészen garantáltan elfeledtetik a munkahelyi gondokat.
  8. Vagy tervezd meg a következőt! Válassz egy úticélt, ahová szívesen ellátogatnál, és ábrándozz egy kicsit, hogy milyen lenne ott!